Haluan tavata suomalaisia naisia ja mielellään aikaisemmin kuin myöhemmin. Yksi kaveri suositteli minulle sen takia deittipalvelut netissä nimella flirtfair (http://fi.flirtfair.com) ja villiflirtti ja sanoi, että siellä voi löytää hyvää seksiseuraa ja eroottisia seikkailua. Se kuulostaa hyvältä ja tulen varmasti kokeilemaan sitä kohta. Mutta minun täytyy myös sanoa, että en etsi pelkkä seksiä, vaan oikein suhteen. Olen nyt semmoisessa iässä, että etsin jotain pysyvää ja vakavaa. En osaa sanoa, miltä minun unelmanainen pitäisi näyttää tai olla. Minun entiset tyttöystävät tai tuttavat olivat todella erilaisia: blondeja, punaisia ja tummia, lihavia ja laihia, pitkiä ja lyhyitä, ujoja ja itsevarmoja, kaikki käy. Rakkastan naisia ihan miten ne ovat. Minusta se on hyvä asia, mutta monet sanovat minua playboyksi. Se on vähän epäreilua, sillä harrastaa seksiä monien naisien kanssa ei välttämättä tarkoittaa, että se on huono juttu. Kun minä ja nainen nauttivat meidän yhdessä oleminen, niin mitä vikaa siinä on? En käytä naisia hyväkseen, vietämme vaan unothumattoman yön yhdessä, joskus jopa monet yöt. Minun pitkin suhde kestii noin vuoden ja päätyi siihen, että muutin toiseen kaupunkiin työpaikan takia. Sain ylennyksen ja nainen ei halunnut jättä perheensä ja työpaikansa. Ymmärrän sitä kyllä ja vaikka meillä oli mukavaa aikaa yhdessä, tiesin koko ajan, että hän ei ole nainen, jonka kanssa haluan elää loppuun asti. Siksi ero ei ollut kovin vaikkeaa meille molemmille.
Nyt haluan siis kokeilla toi flirtfair-sivusto. Osoite on http://www.flirtfair.fi/naisseuraa, jos joku haluaa tutustua siihen joskus itse. Kaverini kertoi, että sivustoon liittyminen on kaikille ilmaiseksi ja kestää vain pari minuuttia. Sitten voi täydentää oman profiilin ja lataa myös valokuvan, mutta pakkollinen sitä ei ole. Muiden profiilien selaaminen on myös helppo flirtfairin sivustossa ja sen jälkeen voi lähettää yksityisviestin valittuille sopimaan treffit tai mitä vaan. Vaikka toi deittipalvelu keskeytyy seksiseuran välittämiseen, ei ole myöskään kielletty rakastua johonkuhun. Ja sitä minä haluan.
Mitä haluan lisäksi on asuntoni remontti. Minulla on hieno, iso ja moderni asunto, mutta kuten kirjoitin ennen, muutin sinne vain pari viikkoa sitten ja sillä olen pitkään töissä joka päivä ja joskus myös viikonloppuna, ei vielä ollut aikaa hahmotella asunnon kuin haluan. Minun huonekaluja ovat tietysti jo täällä, mutta haluasin ostaa pari uutta juttua ja laittaa väriä seinään. Ei mitään pinkkiä, tai vihreää, mutta esimerkiksi ruskeaa olisi hyvä tai sinistä. Haluan ostaa isompi TV ja uuden sohvan. Haaveilen semmoisista valkoisesta nahkasohvasta. Kuitenkin tärkein asia on se, että sohva on riittävän iso ja että voin siellä myös maata. Todella hyvä olisi lisäksi iso ruokapöytä ja isoja tuolia. Ja joku siisti juliste keittiössä ja elohuoneessa haluan myös. Minun parveke on aivan pieni, mutta silti haluasin pienen puinen pöytä ja kaksi tuolia, ehkä pari kasvia sen kanssa ja sitten olen onnellinen.

gatto-modernlight1.jpg

Minulla on avain keittiö, sellainen jenkkimallinen, punainen keittiö. Pidän siitä paljon. Vaikka en ole hyvä kokki, pidän syömisestä. Ja toi keittiö näyttää vain hirveän hyvältä. Sillä minulla on mikroaaltouuni, lämmitän pelkkä ruokaa tai ostan pikaruokaa työn jälkeen. Ei se kovin terveellistä ja halpaa ole, mutta säästää paljon aikaa ja hermoa. Sen takia olisi hyvä, jos minulla oli tyttöystävä tai vaimo, joka voi laittaa ruokaa kun tulen kotiin töistä. Katsotaan, mikä tulevaisuudessa tapahtuu ja kenet tapaan sekä netti- että tosimaailmassa.
Mietin myös ostaa koiran, sillä olen lukenut, että on helppo tutustua uusiin ihmisiin kun on koiran kanssa lenkillä ja tavata muut koiranomistajat. Mutta itse asiassa minulla ei ole aikaa pitämään huolto koirasta. Olisis toinen asia, jos minulla oli lapsia, mutta näin ei vielä käynyt. Tai ainakin en tiedä siitä. ;-)