Viikonloppu oli tosi rentouttava. Vietin aikaani itse asiassa kotona, katsoin pari hyvää leffaa DVD:llä, formula ykkönen oli TV:ssä ja nukkuin selvästi pommiin. Lauantaina lähdin kaksi tuntia lenkille, sillä sää oli hienoa ja en kestänyt istua koko päivän sisällä sohvalla. Minun mielestä on parasta rentoutua kotona sen jälkeen kun on tehty jotakin. Kun aamulla nousee, syö aamiaista ja sitten istuu pelkkä sohvalla on koko päivä huono fiilis, että ei suorittanut mitään. Mutta kun vaikka ulkoilee vähän tai siivoo tai jotain sellaista, niin sitten on parempi tunnelma kun ei tekee paljon. Olen itse asiassa laiska ihminen. Ei tietenkään töissä, mutta sitten kun olen kotona en halua tehdä mitään. Minulla on pitkiä työpäiviä ja viikonloppu on aikaa, milloin voin ladata minun akut. En ymmärrä ihmisiä, jolla on koko ajan jotain tekemistä. Se aiheuttaa pysyvästi kiireettä ja stressiä. Kun on näin hieno ja kallis asunto tai talo niin miksi ei vietä siellä enemmän aika. Ystävät ja perhenjäsenet voivat tietysti tulla kylään, mutta en halua lähteä viikonloppuna mihinkaan. Mietin jo ottaa siivojan toimeen, sillä en tarvitse viikonloppuna siivota. Viikolla ei siihen ole aikaa ja sen takia siivoan aina viikonloppuna. Sen pitäisin muuttaa.